بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

نذر

قلبم را 

     حسم را  

           لحظه هایم را 

                       اشک هایم را 

                                       وجودم را  

نذر امدنت کردم ولی نیامدی.

نظرات 8 + ارسال نظر
یونس شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://guardian.blogsky.com

سلام دوست عزیز..وب زیبای داری..خوشحال میشم به منم سربزنی

سلام.مرسی
حتما.

ر.ک شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://deelemaan.blogfa.com

عزیزم گاهی وقتا اگه جونتم نذر کنی اگه دنیارو هم به هم بدوزی اگه ...... اون چیزی که دوست داری نمیشه.منم درست مثل خودتم اما چی کار میشه کرد؟یا باید دلت پاک کنی و فراموشش کنی و یا باید بسوزی و بسازی و بمیری.من مردن انتخاب کردن چون فک میکنم شاید با این کار بتونم حداقل توی اون دنیا به عشقم بگم که فقط اون برام مهمه.آره عزیزم اینجوریه.

اره حق با توست.

ر.ک شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

آپم.زود تن سریع بیا

ر.ک یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام عزیزم.بعضی چیزلرو من نمیتونم تو جوابت تایید کنم برا همین میام بهت کامنت میدو.لطفا شما هم بعضی چیزا تایید نکن و جوابش تو وبلاگ خودم بده،اینجوری هم راحت تره و هم بهتره.ببین من خیلی فک کردم و به این نتیجه رسیدم که تنها راهی که میشه عشق قبلی فراموش کرد اینکه که عاشق کس دیگه ای بش.ببین خیییییییلی سخته اما تنها راهه.تو هم اگه میخوای فراموشش کنی باید کاری که گفتم انجام بدی.البته خود من از این راه زیاد خوشم نمیاد و دوس ندارم امتحانش کنم اما خوت تنها راهه!شما اگه راه بهتری سراغ داری بهم بگو.راستی قالب خیلی خیلی قشنگه.تغیرش نده.منتظر جوابت هستم.

سلام
من همه چیز رو تایید می کنم اگه شما دوست ندارید بهم کامنت ندید
بعدشم این نسخه هایی که می پیچید رو واسه خودتون نگه دارید لطف کنید و واسه من نسخه نپیچید واینکه لطف کنید چیزی ننوسید که نتونم تاییدش کنم.خیلی ممنون.

ر.ک یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:52 ب.ظ

شما چرا ناراحت میشی؟
من که گفتم من خودم هم اون راه هیچوقت امتحان نمیکنم چون دوست ندارم و چون بهتون گفته بودم که مردن برای عشقم رو قشنگ تر از هر چیزی میبینم.ببخشید اگه منظورم بد رسوندم

ر.ک دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

سلام.خوبی؟ببین اگه میشه من با شکل جدید عنوان وبم بلینک.ممنون.راستی آبم بدو بیا.

سپیده سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ق.ظ http://bar0on.blogsky.com

دلارام چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ق.ظ http://heehaw-p.mihanblog.com

———————————-
اگر می دانستی چه قدر دوستت دارم
هیچ گاه برای آمدنت باران را بهانه نمی کردی
رنگین کمان من!!!
———————————-
اگر از پایان گرفتن غم هایت نا امید شده ای ، به خاطر بیاور زیباترین صبحی که تا به حال تجربه کرده ای مدیون صبرت در برابر سیاهترین شبی هستی که هیچ دلیلی برای تمام شدن نمی دید …

مرسی خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد