بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

دلتنگ بودنت

من و دلتنگی هایم برای عزیزی که رفته است 

من و دوباره بی تابی های شبانه ام 

من و خاطرات تمام شده و فراموش نشده 

من و خاطرات بودنت، در و دیوار هم خلا بودنت را حس می کنن 

من و خاطرات ۴۰ روز رفته 

خدایا اگر قرار است عزیزهایمان را از ما بگیری پس چرا طعم داشتنشان را می چشانی 

چهل روز به اندازه چهل سال گذشت و چه رخدادهای محالی که ....... 

بگذریم از این هم بگذریم 

زندگی جریان دارد به همان روند ساده و همیشگی  

به همان روندی که از ان بیزارم 

من و خاطرات با تو بودن 

من و یادگارهایی به جا مانده از تو 

من و دلتنگی برای سئوالهای تکراری تو که هرگز از پاسخ دادن خسته نشده ام

من و پاسخ های یکنواخت و بی روح که از شنیدنشان خوشحال نمی شدی 

من و سئوالهای زیرکانه و مهربانانه ات.

نظرات 1 + ارسال نظر
عسل و ستاره جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ http://asalsetare49.blogsky.com

یه مرده عزیز رو نه فقط ‏40‏ بلکه ‏40سال هم نمیشه فراموش کرد ...به یاد ‏ مرده ام...‏ ‏↳‏
تسلیت میگم

قطعا که همین طوره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد