بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

عاشورا

گریه هایم ناخالص شده است. 

این روز از برگهای تاریخ دفتر من پاره است 

ولی یادم نبود چنین روزی قرنهاست که پابرجاست 

عاشورا برای من عاشورایی تر است 

ظهر عاشورا برای من حکم قرار گرفتن در صحرای کربلاست 

خدایا قسم به عاشورا من جزء ۷۲ تن نبوده ام ولی زخم خورده ظهر عاشورایم 

عاشورا این روز در تاریخ روز مصیبت است 

عاشورا برایم زخم بود و عاشورای دلم، نمک  

خدایا شام غریبان حسین برایم غریبانه بود چرا غریبانه ترش کردی 

خدایا صبر بر مصیبت چقدر سخت است  

خدایا جهاد زینب که از همه سخت تر بود. 

 

                                                              بی قرار

نظرات 1 + ارسال نظر
حس سبز چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
زیبا گفتی.مرسی.
اگه دوست داشتی راجع به مطلب " چه بگوئید؟!..." نظر بده.مرسی.

سلام
مرسی
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد