بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

گمشده

                                               به نام دوست 

در این دیار بی کسی 

در این سکوت لخظه ها 

در این شبهای ارام 

در این روزهای پرهیاهو 

انگیزه ای برای ماندن نیست 

انگیزه ای برای با هم بودن نیست 

انگیزه ای برای عاشق ماندن نیست 

و انگیزه ای برای عاشق شدن نیست 

تو هستی من هستم در یک دنیای خیالی مشترک 

ولی در این دنیای خیالی هم همدیگر را گم کرده ایم 

من گم شده ام و کسی نیست که پیدایم کند 

امیدی به تو نیست تو که سالهاست خود را گم کرده ای 

من و تو گم شده ایم کاش اینجا هم مکان خاصی بود برای گم شدگان   

 تا همدیگر را بیابند و دوباره متولد شوند و انگیزه دوباره زیستن را به هم هدیه دهند. 

 

                                                                                                             رها

نظرات 2 + ارسال نظر
ایلیا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

هرشب خواب می بینم

سقوط می کنم از یک آسمانخراش

و تو از لبه آن

خم می شوی و

دستم را می گیری

سقوط می کنم هرشب

از بام شب

و اگر تو نباشی

که دستم را بگیری

بدون شک

صبحگاه

جنازه ام را

در اعماق دره ها پیدا می کنند

عین خوابهای تشویش برانگیز من

باران پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

برای عاشق شدن و عاشق ماندن انگیزه ای لازم نیست

پس چی لازمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد