بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

عشق بی پایان

روزی شیوانا پیرمعروف  یکی ازشاگردانش را دید که زانوی غم بغل گرفته و گوشه ای غمگین نشسته است. شیوانا نزد او رفت و جویای حالش شد! شاگرد لب به سخن گشود و از بی وفایی یار صحبت کرد و اینکه دخترموردعلاقه اش به او جواب منفی داد و پیشنهاد ازدواج دیگری را پذیرفته است! شاگردگفت که سالهای متمادی عشق دختر رادر قلب خودحفظ کرده بود و با رفتن دختر به خانه مرد دیگر او احساس می کند باید برای همیشه با عشقش خداحافظی کند.شیوانا با تبسم گفت:اما عشق تو به دخترک چه ربطی به دخترک دارد!؟شاگرد با حیرت گفت:ولی اگر او نبود این عشق و شور و هیجان هم در وجود من نبود!؟شیوانا با لبخند گفت:چه کسی چنین گفته است؟!تو اهل دل و عشق ورزیدن هستی و به همین دلیل آتش عشق و شوریدگی دل تو را هدف قرارداده است.این ربطی به دخترک ندارد. هرکس دیگر هم می تواند به جای دخترک باشد و این آتش عشق را به سمت او بفرستی.بگذار دخترک برود!این عشق رابه سوی دختر دیگری بفرست.مهم این است که شعله این عشق را در دلت خاموش نکنی!معشوق فرقی نمی کند چه کسی باشد!دخترک اگر رفت با رفتنش پیغام داد که لیاقت این آتش ارزشمند را ندارد.چه بهتر!بگذار او برود تا صاحب واقعی این شور و هیجان فرصت جلوه گری و ظهور پیدا کند! به همین سادگی!  

                                            hamtaraneh.com 

 

                                                                                       

نظرات 10 + ارسال نظر
لعیا یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ

چرا سر نزدی به وبت؟من اومدم نبودی
خوبی؟
دارم دنبال کار میگردم دعا م کن

دعا می کنم برات عزیز دلم
موفق یاشی.

باران دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ

این پستت خیلی ارومم کرد
. عذاب وجدانم راتمام کرد

حالا چرا عذاب وجدان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایلیا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ب.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

بودن کنارتو در دشت اقاقیها

عشقی که به من دادی

با بوس و نوازشها

بی تو درخیالم نیست

ای ماهرخ و پریا

خواهم تورا ای گل

تا آخر این دنیا

اما ز دوری تو

میشم یه روز رسوا

آن روز که خواهی شد

از عشقه من تو جدا
******************************
ممنون از حضورتون

منم ممنونم از حضور زیبایتان

آنی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://ngh2.blogsky.com

سلام عزیزم
کاش همه لایق عشق باشند
موفق باشی

سلام
کاش
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی

یک مرد! دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

چرا نگفتی کی هستی؟؟؟؟ بگو خلاصمون کن! بابای!

شما که نمی خواستید بدونید من کیم؟

یک مرد! سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

حالا میخام ! نمیخام نشناخته برم برا همیشه گم و گور شم ! لطفا خودتو معرفی کن! لطفا؛

معرفی کردم دیگه دوست عزیز

حس سبز سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.مرسی از حضورت در وبم.اگه مایل به تبادل لینک بودی منو بی خبر نذار.مرسی.

سلام
با کمال میل دوست عزیزززززززززززززززززززززز

باران سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ

نپرس!!!!!!!!!!!!!

هر جور که راحتید دوست عزیز.

sara سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://talangori.blogsky.com

nemidoonam ta che had ghabool daram in harfe shivana ro..

راستش منم نمی دونم
که ایا میشه یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حس سبز چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

sسلام دوست من.شما هم لینک شدی.مرسی.

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد