بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

حماقت

واقعا که حماقت شاخ و دم نداره و همه ادم های عاشق کلا احمق  هایی بیش نیستن. 

البته عشاق از این جمله دلگیر نشن چون بیشتر با خودم هستم. 

دلم می خواد فقط به خودم بد و بیرا بگم البته شما هم افتخار میدید اگه چاشنیش 

رو اضافه کنید فک کنم اخر سر لذیذ بشه اونقدر که دیگه دور و برش نپلکم.  

 

 

                                                                                  رها 

 

                                                                                      

 

                                                                              

 

نظرات 5 + ارسال نظر
رومینا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ http://rahaaaa.blogsky.com/

اسم قشنگی داری

فقط اسم وبلاگم قشنگه
مرسی لطف داری.

پارسا شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ http://alghami.blogfa.com

سه نور آمد به عالم پر ز احساس

معطر هرسه از عطر گل یاس

سه نور تابناک آسمانی

حسین بن علی ، سجاد و عباس

سلام بر شعبان و اعیادش
سلام بر حسین و عباسش
سلام بر سجاد و سجودش
سلام بر نیمه شعبان و ظهور مولودش.

خاله ریزه یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 ب.ظ http://khalerize.blogsky.com/

سلام رها جونننننننننننن خوبی خواهری؟!
وبلاگتو دوست دارم عزیزم خوشحاس میشم به منم سر بزنی راستی بیو هم بده پلیززززززززززززز

سلام خواهر
ممنونم لطف دارید.

انیس دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ب.ظ http://www.mooneseanis.blogsky.com

عجب....!!!! پس تعریف تو از عشق بجایی رسیده که نتیجه گرفتی عشاق احمق هایی بیش نیستن!!؟؟؟!!
بعدش به خودت کمونه کرده که نکنه کسی ناراحت بشه!!؟؟!
در واقع میخوای با کنایه وانمود کنی که مثلأ عاشقی؟؟؟!!! حالا که با مخاطبت ارتباط برقرار کردی و داری سعی میکنی یه سری راهکار و تجربه کسب کنی خیلی خوبه اما بهت توصیه میکنم با این کلمه بازی نکن رها..!!!
در طول تاریخ صورتهای زیادی زیر تیغ آفتاب در صف انتظار سرخ شدن , ایستادن , افتادن تا هنگامی که نوبتشون میشه فقط بفهمن "عین" عشق از چشمه کدام کوه سرچشمه گرفته؟؟!!!؟؟؟؟؟؟ اونوقت سرکارعالی راجع به عشق وعاشقی حکم برائت صادر میکنی!!؟؟!! بعنوان یک سینه سوخته خواهش میکنم در محضر این کلمهء مقدس با احترام صحبت کن و محتاطانه نظر بده .
سپاس

من فقط این حرف رو به خودم گفتم نه به کس دیگه.
این واقعا حماقته که کسی رو دوست داشته باشی . اونم هر جور که دوست داره در موردت فک کنه و هر چی که دلش می خواد و هر جور که به ذهنش میرسه بگه و تو هم اونقدر دوسش داشته باشی که حتی دلت نیاد جوابش رو بدی.
شما چه می فهمید چی به من گذشته که اومدید منو محکومم می کنید.
حتی حق ندارم به خودم بد بگم
بازم میگم واقعا حماقته که من هنوزم دوسش دارم حتی بیشتر از قبل.
هر چقدرم دل سوخته باشی به اندازه من دلت نسوخته.

عماد-عاشق دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://m-efz.blogsky.com

سلام دوباره
یه لحظه به متنی که نوشتید توجهم جلب شد.
باورم نمیشه شما همونی که جوابمو می داد با اون حرفا
واقعا فکر میکنی احمقی؟
نه
عاشق واقعی کسیه که حتی اگه آبروش رفت برای عشقش بازم دعا کنه و خوبشو بگه و
عاشق
کسیه که
برای رسیدن به عشقش
از جونش هم دریغ نکنه
چیزی که سر من اومد بدترین نوع ضربه است
خوشحالم اون سر شما نیومد
رها خانم...
برات دعا می کنم فکرت راحت بشه.

سلام
اره احمقم.
اره منم قبول دارم ادم باید به خاطر عشقش از همه چی بگذره
اما قضیه من فرق داشت همه چیز من باعث ازار عشقم بود.
وجودم
احساسم
دوست داشتنهام.
مگه چی سر شما اومده که امیدوارید سر من نیاد.
ممنونم که برام دعا می کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد