بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بوم نقاشی

قلم بر دست می گیرم رو به هوایی باز  

چشمانم را می بندم  

تا لبخندت را بر بوم نقاشی ام ماندگار سازم 

هر چقدر فک می کنم لبخندت را به خاطر نمی اورم  

تازه یادم می افتد که اصلا لبخندت را ندیده ام  

تا ان را نقاشی کنم دلم بیشتر می گیرد 

من حتی تو را کامل ندیده ام  

مگر می شود من دیوانه ای بیش نیستم  

حتی اگر خاطراتمان را بشمرم 

 خاطره ای از تو ندارم  هه..............  که انها را بشمرم  

واقعا من دیوانه ای بیش نیستم که تو را بدون بهانه اینگونه دوستت دارم 

چرا اینهمه دوستت دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

این سوال بی پاسخ مانده است      

چرا این عشق در وجودم ریشه دواند  

 

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

و هزار سوال بی جواب  که ذهنم را بیشتر از همیشه اشفته تر کرده است. 

من- تو  

ایا اصلا سنخیتی هست بین من و تو 

چرا عشق عادت دارد همه را غافلگیر کند؟ 

چرا این ویروس قبل از امدنش اخطار نمی دهد؟  

چرا من وتو دوست داشتنهایمان شبیه هم هست.  

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
عماد-عاشق شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ب.ظ http://m-efz.blogsky.com/

سلام
عشق رو خدا تو دل میذاره و مهم نیست معشوق کی باشه و دلیلی نداره و پیش نباید بالا بیایم
مگر نه که اگر نعمتی رو قدر ندونیم ازمون گرفته میشه؟
عشق نعمتی هست که خدا به بندگان میده تا اونا رو آزمایش کنه امیدوارم منم از این امتحان سربلند بیرون بیام
همچنین شما...

سلام
اره عشق هدیه خداست اما حقیر شدن نه
عشق را تا زمانی دوست دارم که به التماس نیالاید.
نمی دونم شایدم به قول شما یه ازمایشه اما مطمئنم که تو این ازمایش حتما ردم چون من واقعا نمی تونم بدون عشقم سر کنم.

تبسم شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ب.ظ http://heehaw-p.mihanblog.com

آنجا که چشمان مشتاقی برای انسانی اشک می ریزد،

زندگی به رنج کشیدنش می ارزد.


- دکتر شریعتی

اره می ارزه به شرط اینکه از احساس من عذاب نکشه.

عماد-عاشق یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:24 ب.ظ http://m-efz.blogsky.com

پس سعی کن مثل من بری طرف خدا تا بتونی فراموشش کنی منم مثل شما بودم چند ماه پیش بدون اون نمی تونستم زندگی کنم ولی الآن مجبورم فراموشش کنم چون فکر زیاد بهش باعث میشه خدامو یادم بره.
سعی کن برای اون و سلامتیش دعا کنی تا حداقل دلت آروم بشه...مثل الآن من...
خوشحال میشم بهم سر بزنید چون تنها دلخوشیم همین وبلاگ و نظرات و درددل های اونه...

اتفاقا عشق اون منو بیشتر به خدا نزدیک کرد.
اون یه عشق ساده برام نبود تموم وجودم بود من اونو به راحتی پیدا نکرده بودم که به راحتی بیخیالش بشم.
همه چیش مثل خودم بود افکارش-احساسش البته چند مرتبه بالاتر از من.
من هیچ وقت نمی تونم فراموشش کنم.
من همه راهها رو امتحان کردم اما دیگه دوست ندارم فراموشش کنم حتی عذاب عشق اون برام عین ارامشه.
وقتهایی که می خوام فراموشش کنم حس می کنم دارم خودم رو گم می کنم من حتی خودم رو با وجود اون معنی می کنم.
همه ی دعاهای من واسه اونه حتی خودشم هیچ وقت نمی تونه درک کنه که چطوری دوسش دارم.
ممنونم از پیشنهادتون.

دونده دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

سلام
ممنونم از اینکه سر زدین رها خانم

سلام
خواهش می کنم.
لذت بردیم.

فرح دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:56 ب.ظ http://farahbano.blogsky.com

بگذار شیطنت عشق چشمان تورا به عریانی خویش بگشاید هر چند آنجا جز رنج و پریشانی نباشد اما کوری را بخاطر آرامش تحمل مکن.

چشم.پیشنهاد زیبایی بود.

افسونگر دلها جمعه 16 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:11 ق.ظ http://abomouod.blogsky.com

در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن
شرط اول قدم آن است که مجنون باشی
درود و سپاس که آمدی
متن زیبایی بود موفق باشید

سلام
منم ممنونم که افتخار دادید و متنم رو خوندید.

تبسم شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://heehaw-p.mihanblog.com

اشتباه از من بود پررنگ نوشته بودمش به سختی پاک میشود ولی پاکش میکنم
..........
به تبسم سربزن

اره اشتباه از من بود اما من با جوهر ننوشتم که پاک بشه رو قلبم اسمش رو حک کردم پاک شدنی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد