بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

بی قرار

تراوشات دل بی قرار من

کودکی ام

      به نام دوست 

دلم برای کودکی هایم تنگ شده است. 

دلم برای بی تابی های کودکانه ام که خدا هم تاب بی تابی هایم را نداشت و خواسته ام را زود اجابت می کرد تنگ شده است. 

دلم برای دستهای کودکانه ام و قلب صافم که زلال تر ار اب بود و تمام سرمایه ام همین دل 

کوچکم بود و با ان ،عاجزانه خدا را التماس می کردم و او مرا پاسخ می داد تنگ شده است. 

دلم برای همه ان روزها تنگ شده  

دلم برای افکار کودکانه ام که فک می کردم برای حل مشکل باید بزرگ شوم 

 تا کار بزرگی انجام بدم تنگ شده است. 

حالا من بزرگ شده ام ولی باز کاری از دستم برنمی اید. 

کاش کودک بودم و با همان سرمایه ی کودکانه ام  صدایت می کردم و تو مرا پاسخ می دادی. 

خدایا دلم برای اجابت هایت تنگ شده است. 

دلم برای دل سوزی هایت تنگ شده است. 

دلم برای ترحم هایت تنگ شده است. 

دلم برای لحظه های ناب کودکی تنگ شده است. 

خدایا کودکانه التماست می کنم با زبان ساده و شیرین کودکی صدایت می کنم. 

اجابتم کن. 

 

                                                                                                       بی قرار

نظرات 10 + ارسال نظر
عماد دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:53 ب.ظ http://m-efz.blogsky.com

الهی آمین...

خدایا خواهرم رو دریاب...

مرسی.

کاوه سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ http://harper.blogsky.com

من به تو خندیدم چون نمی دانستم
تو به چه دلهره از باغچه همسایه
سیب را دزدیدی
ونمی دانستی
باغبان باغچه همسایه ، پدرپیر من است
من به تو خندیدم
تا که با خنده ی خود
پاسخ عشق تو را خالصانه بدهم
بغض چشمان تو لیک،
لرزه انداخت به دستان من و
سیب دندان زده از دست من افتاد به خاک

مرسی که با شعر کامنت دادید و مرسی از این نوشته قشنگ.

دونده سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام
چه متن ساده و بی آلایش و زیبایی بود...

خدایا دلم برای اجابت هایت تنگ شده
خدایا وقتی کوچک بودم مرا بیشتر دوست می داشتی؟
صدایم زود به تو می رسید
اما حال...
نمیدانم چند هزار سال نوری از تو فاصله گرفته ام
که هر چه صدا می زنم
صدایم
به جایی نمی رسد
به تو نمی رسد...........

سلام ممنونم
از نگاه قشنگ و هنریتون.

دونده سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

ممنونم که به کلبه حقیرانه ام سر زدید

سلامت باشید

سلام
لذت بردم از مطالبتون
ممنونم شما هم سلامت باشید.

parastoo چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:28 ق.ظ http://heehaw.blogfa.com

دل تنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست
در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست
با عشق تو شب را به سحر گاه رسانم
بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست …

زیبا بود
ممنونم.

delaram چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:29 ق.ظ http://heehaw-p.mihanblog.com

مـــرا یک شــب تحمل کن که تا باور کنـی ای دوست
چگونـه با جنون خود مـدارا می‌کنم هـر شــب … !

چاره ای جز مدارا کردن ...

delaram جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ http://heehaw-p.mihanblog.com

_______________¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
__¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤
__¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶
¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
_¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶
ای غم تو که هستی ؟ از کجا می آیی؟
هر دم به وای دل ما می آیی
باز آی و فدم به روی چشمم بگذار چون اشک به چشمم آشنا می آیی
+آپم،

مرسی که خبرم کردید.حتما سر می زنم.

حس سبز پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ق.ظ http://www.hesesabz.blogsky.com

سلام دوست من.
کودکی گذشت!تموم شد و به قول مرحوم حسین پناهی:
می خوای برگردی؟
نمی شه جانم!
نمی شه!
باید موند و مشکلات رو حل کرد.نباید ناامید شد.
اگه دوست داشتی راجع به مطلب "حسی که یک ساله شد!..." نظر بده.مرسی.[گل]

delaram پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ق.ظ http://heehaw-p.mihanblog.com

همچون باران باش ،



رنج جدا شدن از آسمان



را در سبز کردن زندگی جبران کن ...



رنج جدا شدن از آسمان ...



رنج جدا شدن از آسمان ...



رنج جدا شدن از آسمان

عماد چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ http://mahjoob-ez.blogsky.com

سلام نماز روزت قبول ۱۲ شهریور میرم حوزه. زود به زود سر میزنم...

سلام
نماز و روزه شما هم قبول.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد